بهترین مرجع برای بررسی نکات در خصوص خرید سایت آماده بهترین مرجع برای بررسی نکات در خصوص خرید سایت آماده .

بهترین مرجع برای بررسی نکات در خصوص خرید سایت آماده

چرا نقشه سایت در سئو اهمیت دارد؟

این مرحله انتها از حیث فنی از روی اراده میباشد  خرید سایت آماده در شرایطی‌که یک نقشه تارنما تولید فرمائید و آن را در وب سایت خویش لود نمائید ، در غایت Googlebot آن را پیدا می نماید. با این هم اکنون ، شما میتوانید فرآیند شغل را سرعت داد ، و از ربات بخواهید که زودتر به‌این داده ها نو نگاه نماید. برای اعمال این عمل، بایستی نقشه وب سایت خویش را به کنسول جستجوی Google اضافه فرمایید.

این داشبورد میباشد که یک سری ابزار اثر گذار برای مدیر وبسایت شما ارائه میدهد. به طور کاملً بدون‌پول میباشد و فقط آنچه شما نیاز دارید یک اکانت Google میباشد. چنانچه پیش از اینً از کنسول کاوش استعمال نکرده اید ، نخست می بایست وب سایت خویش را تحت عنوان یک خصوصیت نو اضافه نمائید. آنگاه ، وب سایت خویش را از برگه مهم کنسول کاوش گزینش فرمایید دکمه Add / Test نقشه وبسایت را تعیین نمائید ، URL را که نقشه وبسایت شما در آن جای‌دارد وارد فرمائید و ارسال را وارد نمائید.

بعد از آن ، در صورتیکه کاغذ را نو کردید ، نقشه وب سایت تازه خویش را مذکور میباشد؛ Google از نقشه نو شما آگاه میشود و بایستی به زودی آن را تحقیق کند. در همین حالا، شما ممکن میباشد بخواهید سایر مواقعی را که کنسول کاوش ارائه نموده است کشف نمایید. مثلا، می‌توانید ملاحظه کنید Googlebot هنگام خزیدن وب سایت خویش پایین Error Crawl با هرگونه خطایی روبرو می‌گردد، و جزئیات شغل خویش را زیر Crawl Stats مشاهده می‌کنید.

عده بندی در امر وب سایت مپ

seo کارآمد تنهاً استعمال از لغات کلیدی در وبسایت شما‌را مشمول نمی‌شود، برای توفیق در بهینه سازی همینطور به همه اطلاعاتی که موتور های کاوش برای ادراک عالی محتوای شما نیاز دارا هستند تا در چنگ موتورهای کاوش مانند Google قرار گیرد را در بر می‌گیرد. تولید نقشه تارنما یکی بی آلایش ترین و شایسته ترین راهها برای ایفا این عمل میباشد. لیست های وبسایت مپ صفحه ها به خزنده های موتور کاوش میدهد هر آنچه را که می بایست راجع به صفحه ها و ساختار تارنما شما بدانند.

همان گونه که مشاهده کردیم، می‌توانید به راحتی نقشه وب سایت را با به کار گیری از ژنراتور آنلاین بسازید. آن گاه به آسانی می بایست آن را در تارنما خویش لود کرده و آن را در کنسول جستجوی Google اضافه فرمایید تا فرآیند خزیدن سریع خواهد شد.

وجود وب سایت مپ برای یاری به خزنده ها اهمبت داراست، برای تارنما های تبارک و کوچک گوناگون میباشد که همگی صفحه ها و مقاله‌ها و url هایی از قبیل تیم بندی های تارنما و برچسب و صفحه های وابسته به تالیف کننده ها و … را بخواهیم در وب سایت مپ در اختیار بگذاریم، نکته دیگر این میباشد که در‌صورتی‌که به طور دستی sitemap.xml را ساخت می‌کنید از تگ های کاربردی نیز غافل نشویم.


برچسب: خرید سایت آماده،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۳:۱۴ توسط:عیدی موضوع: نظرات (0)