بهترين مرجع براي بررسي نكات در خصوص خريد سايت آماده بهترين مرجع براي بررسي نكات در خصوص خريد سايت آماده .

بهترين مرجع براي بررسي نكات در خصوص خريد سايت آماده

معرفي 5 ابزار كاربردي و ضروري مورد نياز هر مدير سئو سايت

ابزار جستجو در 100 نتايج گوگل

به طور كلي يكي از قابليت هاي بسيار مفيدي كه در شيك رنك فراهم گرده است حذف محدوديد جستجو در گوگل است.

در حالت عادي جستجوي گوگل فقط 10 نتيجه در صفحه اول گوگل براي كاربران قابل نمايش است اما با روي كار آمدن ابزار مفيدي جستجو در 100 نتايج گوگل كه شيك رنك براي شما طراحي نموده است از اين پس مي توانيد تنها با يكبار جستجو به 100 نتايج گوگل دسترسي داشته باشيد 100 نتايج فوق از 10 صفحه گوگل را بصورت كامل مي توانيد مشاهده و استفاده نماييد .

لينك ابزار : https://chicrank.com/search100.php


ابزار بررسي جايگاه كلمات كليدي در نتايج گوگل

جايگاه عبارات كليدي سايت ، با توجه به اهميت بالاي آن جهت بررسي و رصد موقعيت وب سايت در نتايج جستجوي گوگل، وجود ابزاري دقيق و كاربردي و رايگان كه بتواند در كوتاه ترين زمان جايگاه و موقعيت عبارات كليدي سايت را ارائه دهد بيش از گذشته حس مي شد، بنابراين با فراهم شدن ابزار رايگان بررسي جايگاه كلمات كليدي نتايج گوگل در شيك رنك اين امكان فراهم گرديد است تا با روشي دقيق و شفاف وبمستران و سئو كاران و كارشناسان ديجتال ماركتينگ و سئو و عموم كاربران بتوانند در فاصله چند ميلي ثانيه به رصد كلمات سايت خود بپردازند.

لينك ابزار: https://chicrank.com/google-ranking.php


ابزار اختصاصي جستجوي Google فارسي در نتايج تبلت

همان طور كه مي دانيد نتايج جستجو گوگل در پلتفرم هاي مختلف از جمله: موبايل و دسكتاپ و تبلت متفاوت خواهد بود اما به كمك ابزار اختصاصي جستجو گوگل شيك رنك فقط نتايج تبلت را با 100 صفحه از سايت ها مشاهده خواهيد كرد

كاربرد ابزار اختصاصي جستجوي گوگل فارسي در نتايج تبلت
كاربرد هاي اين ابزار براي هيچ وبمستر حرفه اي پوشيده نيست و در اينجا ما تنها به چند كاربرد عمومي آن اشاره خواهيم كرد
1- جستجو در نتايج تبلت به زبان فارسي
2- نمايش 100 نتيجه با 1 بار جستجو
3- بررسي دقيق موقعيت عبارات كليدي سايت در نتايج تبلت

لينك ابزار: https://chicrank.com/tablet.php


ابزار نمايش نسخه كش شده وب سايت در گوگل

اگر سايت مورد نظر شما كند است يا سرور سايت پاسخ نميدهد، مي توانيد با كمك اين ابزار به پيوند ذخيره‌ شده سايت خود در حافظه پنهان گوگل برويد.
ابزار نمايش آخرين نسخه كش شده وب سايت در گوگل كاري از شيك رنك بوده كه به شما نشان مي دهد كه خزنده گوگل آخرين بار، چه موقع از صفحات سايت شما ديدن كرده است و آخرين نسخه صفحات سايت شما را در حافظه و كش داده هاي خود دارد را به نمايش مي گذارد.

لينك ابزار : https://chicrank.com/cache.php


ابزار جستجوي تصاوير در گوگل و ياندكس و بينگ

به كمك ابزار اختصاصي جستجو تصاوير در گوگل - ياندكس - بينگ شيك رنك فقط نتايج تصاوير را با تعداد نامحدود تصوير از تمام صفحات سايت ها مشاهده خواهيد كرد

لينك ابزار: https://chicrank.com/img.php


براي مشاهده ابزار هاي رايگان مفيد و كاربردي مورد نياز ديگر به سايت chicrank.com مراجعه نماييد.

منبع:شيك رنك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۹:۴۹ توسط:عيدي موضوع: نظرات (0)

عوامل موثر در سرعت لود صفحه سايت

اصولا شايد افزونه مخرب تعريف و تمجيد اشتباهي باشد  خريد سايت آماده  ولي بعضي افزونه‌ها با يك ديگر سازش ندارند. يا اين كه حتي بعضي ورژن‌هاي يك افزونه ممكن ميباشد با افزونه ديگر تداخل داشته باشد. گفتيم كه نصب زياد افزونه‌ها روي وردپرس منجر ميگردد كه به ديتابيس تارنما‌ شما فشار بيايد. درحال حاضر ممكن ميباشد كه عمل از اين هم بدتر خواهد شد. يعني وب سايت شما يك دفعه به جهت تداخل توليد گرديده، سرعت لودش به شيوه چشمگيري كاهش يابد.

اين افت سرعت، بدين برهان ميباشد كه ديتابيس وب سايت‌ شما مي بايست پي در پي افزونه‌ها را بارگذاري نمايد، بعد ممكن يك تداخل در‌اين بار گذاري كردن ميتواند يك سري ثانيه سرعت لود برگه را عقب بياندارد. اوليه از همگي پيشنهاد ميشود كه از نصب زياد افزونه بر روي وردپرس دوري كنيد. دوم اينكه در حالتي‌كه مشكلي را مشاهده كرديد، پلاگين‌ها را فعال و غير فعال فرماييد تا مشاهده كنيد ميتواند افزونه نقص‌‌ساز را پيدا نماييد يا اين كه نه.

يك سفارش ديگر در اين باره ميباشد كه به طبع افزونه‌ها را از منبع داراي اعتبار تنظيم نمائيد. داراي اعتبار ترين منبع به عبارتي مخزن وردپرس ميباشد. جايي كه ميتوانيد به طور بدون پول افزونه‌ها را دانلود فرمائيد. ولي درصورتي كه پلاگين‌هاي مبلغي را قصد داريد بر روي تارنما خويش استعمال نمائيد، مايحتاج ميباشد كه مطلقا از ماركت‌هاي داراي اعتبار وردپرس، افزونه‌ها را خريداري فرماييد.

فشرده كردن كدهاي CSS و JS
يكي مهم ترين فشرده ‌‌سازي‌هايي كه مي تواند به طور بدون واسطه بر روي سرعت بار گذاري تارنما شما تاثير بگذارد، فشرده سازي كدهاي CSS و JS وب سايت شما ميباشد. با استعمال از افزونه‌هاي متعددي مي توانيد اين فشرده سازي را ايفا دهيد.

قبل از فشرده كردن، وب سايت خويش را با خدمت GT Metrix محاسبه نمائيد. آنگاه با نصب پلاگيني مانند WP Rocket ميتوانيد پيكربندي مرتبط با فشرده‌ سازي را فعال فرماييد. فورا تارنما خويش را مجدد با به عبارتي خدمت آزمايش نمائيد تا متوجه تفاوت در ميان آن گرديد.


برچسب: خريد سايت آماده،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۰:۱۵ توسط:عيدي موضوع: نظرات (0)

شستن قاليچه در ماشين لباسشويي

به جهت كاربرد زياد قالي كوچك‌ها  قاليشويي معتبر در مشهد  در منازل، شستشو و نظافت آن ها بسيار اصلي ميباشد. به خصوص در‌حالتي كه از آنان تحت عنوان پادري به كار گيري فرماييد، قطعا به نظافت بيشتري نياز داراست.

گرد و غباري كه در جلوي درب ورودي منزل وجود داراست بيشتر از فضاهاي ديگر ميباشد. ولي به شما پيشنهاد مي كنيم براي پادري‌ها از قالي‌كوچك‌هايي با رنگ تيره‌خيس به كار گيري فرماييد.

به برچسب روي قالي‌كوچك اعتنا فرماييد: قبل از آغاز عمليات شستن قالي كوچك در آغاز برچسب مراقبتي كه پشت آن چسبانده گرديده‌است را مطالعه نماييد. در‌اين برچسب داده ها مفيدي براي شستن قالي‌كوچك در اختيارتان قرار گرفته تا آن را به راحتي و فارغ از ساخت‌و‌ساز دردسر بشوييد. گهگاه نوشته روي برچسب به شما مي گويد كه صرفا نظافت كم آب مي بايست شكل گيرد، در‌اين‌صورت‌ از پرتاب كردن آن به درون ماشين لباسشويي خودداري كنيد. البته در صورتيكه كه قابل شستشو در ماشين لباسشويي ميباشد، مي توانيد به فعاليت خويش ادامه دهيد.
قالي كوچك را به نيكي جنبش دهيد و جارو بكشيد: در آغاز روي فرش را جاروبرقي بكشيد تا گرد و غبار آن حذف خواهد شد. خوب ميباشد براي از در ميان بردن غبار باطن تار و پود فرش آن را از جايي معلق فرماييد و با چوب سفت به پشت فرش بزنيد. چنانچه قالي‌كوچك كوچك ميباشد مي توانيد فقط آن را حركت دهيد. بدين شكل كه انتهاي قالي‌كوچك را گرفته و به يك شي همانند نرده يا اين كه ديوار بكوبيد. متوجه مي شويد كه گرد و غبارهايي متعددي از داخل بافت فرش به زمين مي‌ريزد.اين فعاليت سبب ساز مي شود گرد و غبار و مو حيوان‌ها خانگي كه در تار و پود فرش رفته ميباشد وارد ماشين لباسشويي شما نشود.
لكه‌گيري فرماييد: در صورتي‌كه كه لكه‌هاي پررنگي روي قالي‌كوچك ميباشد، عالي ميباشد در آغاز آن را با مقداري مايع شوينده پاك نمائيد. به‌اين شكل كه مايع لباسشويي را روي لكه بريزيد و آهسته با يك ابر آن را بماليد. مي توانيد از يك مسواك هم براي اين شغل به كار گيري نماييد.
ايفا مراحل شستشو: پس از تزكيه لكه‌هاي حاذق قالي كوچك را در ماشين لباسشويي قرار دهيد. اما اصلي ميباشد كه وزن قالي‌كوچك با گنجايش ماشين لباسشويي شما متناسب باشد. در شرايطي‌كه كه وزن مقداري داشته باشد ميتوانيد دو يا اين كه سه قالي كوچك را با هم باطن ماشين لباسشويي بيندازيد.
كم آب كردن قالي كوچك: كم آب كردن قالي‌كوچك ميتوانيد آن را روي طناب رختشويي، چنگگ جالباسي يا اين كه نره قرار دهيد. خوب ميباشد قالي كوچك در تماس نور و روشنايي بدون واسطه خورشيد قرار نگيرد تا رنگ‌هايي كه اخيرا شسته گرديده‌اند، كمرنگ نشوند. سفارش ميشود كه قالي كوچك را در كم آب‌كن نيندازيد، چراكه گرما آن را كوچك و چروك مي‌نمايد و به پشتي آن زخم ميزند. براي از ميان بردن چروك‌هاي ما‌نده از اتو به كار گيري فرماييد يا اين كه آن را در كم آب كن روي چرخه بي آبي ذيل قرار دهيد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۶:۱۷ توسط:عيدي موضوع: نظرات (0)

معرفي قدم اول طراحي سايت به زبان ساده

ايفا هر عملي در HTML به امداد خريد سايت آماده   تگ هاي HTML قابليت پذير است، اصولا اين تگ هاي HTML مي‌باشند كه به آن اقتدار مي‌دهند.

در يك ورقه HTML مي قدرت اشكال موادسازنده از قبيل متن، عنوان، عكس، جدول و … را قرار اعطا كرد ، كه براي هر عنصر مي بايست از تگ مرتبط با آن بهره مند شد تا مرورگرها بتوانند با فراخواني آن تگ و خصوصيت هاي مرتبط با آن قابليت و امكان اكران تصويري آن كد ها را داشته باشند.

تعداد بيشماري تگ وجود داراست كه ولي براي ساخت وب سايت مورد نياز وجود ندارد همه تگ هاي HTML را بشناسيد، حتي طراحان ماهر اينترنت نيز ممكن ميباشد همه تگ ها را نگهداري نباشند و در شكل نياز در‌پي آشنايي تگ هاي نو بروند.

بنابريان همانگونه كه گفته شد، تگ ها در HTML مي‌توانند لينك و پيوند ها،‌ ليست ها،‌ گزاره ها، جداول، عكس و تمامي چيز را بسازند و شما با به كار گيري از تگ هاست كه مي‌توانيد صفحه هاي اينترنت خويش را اسكلت بندي كرده و به اكران بگذاريد.

براي داده ها بيشتر مطلقا نوشته‌علمي تگ هاي HTML را مطالعه نماييد.

همان طور كه گفته شد لهجه HTML از قرار به دست آوردن تگ ها متفاوت در كنار هم تاسيس شده است. هم اكنون مي بايست بدانيد كه تگ ها نيز مشمول مختصات و صفت هايي مي باشند كه به آن‌ها اتريبيوت (attribute) گفته ميشود. همينطور اتريبيوت هاي html نيز دارنده كمي مي‌باشند كه با آنان attribute value گفته مي‌شود. درباره ي صفت ها در html بعدا مفصلا توضيح خوا هيم اعطا كرد.

به اين ترتيب مي قدرت ذكر كرد كه صفت ها در html بر گيرنده مقادير خاصي مي باشد كه تأثير مشخصي بر محتوا ميگذارد، مثلا برچسب‌هايي براي تغيير‌و تحول صورت ظاهري متن، نظير درشت و كلفت كردن يك واژه يا اين كه برقراري لينك و پيوند به صفحه هاي ديگر در اچ تي ام ال تعريف و تمجيد گرديده‌اند.


برچسب: خريد سايت آماده،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۴:۴۱ توسط:عيدي موضوع: نظرات (0)

سرويس هاي ارتقا رتبه وب سايت مجموعه شيك رنك

شما را به ديدن محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك دعوت مي كنيم.

افزايش كليك گوگل ترندينگ

با هر Impressions (جستجو و نمايش) كليد واژه به همراه نام برند كليد واژه هاي ميزبان در گوگل ترند و به ليست پيشنهادات پر جستجو گوگل وارد خواهند شد. مزاياي ديگر سرويس خريد كليك گوگل ترندينگ عباتند از:
ترند شدن عبارات با نام برند در گوگل SERP
ارتقا رتبه كلمات كليدي اصلي
2 برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت
ارتقا جايگاه در گوگل
كمك به ارتقا رنك الكسا
قابل ثبت و رهگيري در سرچ كنسول گوگل و ALEXA
●ظرفيت برندينگ كه در ذهن مخاطب شكل گرفته و منجر به اعتمادسازي مي‌شود. ●اگر مي‌خواهيد برند شما در ذهن مخاطب ماندگار شود،كليك گوگل ترندينگ از بهترين روش‌هايي است كه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد.

خريد كليك ارگانيك گوگل با نام برند (ترندينگ)


خريد ورودي گوگل

وارد ده صفحه ي آغازي گوگل خواهيد شد. اسم برندي كه به عنوان كلمه كليدي استفاده كرده ايد در كادر جستجوي موتور جستجو گر گوگل نمايان مي گردد، كه منجر به كنجكاوي افراد و كليك هاي متعدد مي شود. افزايش ورودي گوگل ارتقا رتبه سايت ها در صفحه برتر و آغازين گوگل مي‌شود. الگوريتم هاي جديد گوگل همواره به سايت‌هايي كه كاربران زيادي به آن ورود مي‌كنند بشدت اهميت مي‌دهد و آنها را در صفحه اول از رتبه بندي صفحات خود به نمايش در مي‌آورد.
●با گام هاي ملايم شروع كنيد و قدرتمندانه ظاهر شويد.

●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●قابليت رايگان اسكرول صفحه و كليك تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت رايگان بازديد بازگشتي و بازديد تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت انتخاب نوع دستگاه بازديدكنندگان ● امكان انتخاب بازديد با IP ايران و خارج ●قابليت ثبت آمار و نمايش در google analytics و alexa

خريد ورودي گوگل شيك رنك


سفارش رپورتاژ آگهي

خريد رپورتاژ آگهي جهت لينك سازي بدون ريسك و معرفي محصولات و خدمات سايت در قالب يك متن حداقل 1200 كلمه اي جذاب را منتشر و منعكس مي كنند. حال حاضر با توجه به ريسك بالاي خريد بك لينك و احتمال جريمه شدن توسط گوگل يكي از بهترين گزينه هاي ديگر جهت ارتقا جايگاه كلمات وب سايت ها و ايجاد لينك دائمي خريد رپورتاژ آگهي مي باشد.​قرار دادن لينك سايت در متن رپورتاژ باعث ارسال سيگنال مثبت از لينك سازي طبيعي به گوگل خواهد شد.

رپورتاژهاي كاملا امن طبيعي بوده بصورت Dofollow ●بازديد بالاي رپورتاژهاي PBN ●پيج رنك و قدرت AUTHORITY بسيار بالاي رپورتاژهاي PSN

خريد رپورتاژ آگهي شيك رنك


خريد سامانه پيام كوتاه

پنل هاي پيامك (IPpanel) در سايت شيك رنك خريد پنل پيامكي با كمترين تعرفه ارسال در بين تمامي پنل هاي پيامك در كشور با امكانات كامل با قابليت هاي نامحدود و تحويل اتوماتيك و آني پنل بلافاصله پس از پرداخت ( براي مشاهده قابليت هاي سامانه پيام كوتاه با مراجعه به آدرس sms.chicrank.com و استفاده از نام كاربري و كلمه عبور demo نسخه آزمايشي پنل را مشاهده نماييد. )

●ارسال: تكي - انبوه - تدريجي - منطقه اي كشوري - مشاغل بر اساس استان - بر اساس كد پستي - محله اي - كلمات كليدي - بر اساس رده سني و جنسيت - همراه اول با تقسيمات كشوري - دكل هاي bts - و ارسال از روي نقشه ●قابليت پاسخگويي خودكار - مسابقه پيامكي - نظرسنجي و قرعه كشي - منشي عضويت - اخطاريه و تبريكات - پيامك يادآوري اقساط ●ارائه رايگان كاملترين وبسرويس و افزونه هاي پيامكي با راهنماي نصب بر روي سايت ●ارسال پيامك به ليست كامل مشاغل و اصناف كل كشور بصورت رايگان در پنل

خريد پنل پيامكي شيك رنك

لطفا از ادامه اين مطلب حتما ديدن كنيد

براي سفارش محصولات به سايت شيك رنك مراجعه نماييد .
منبع :chicrank.com


برچسب: ارتقا رنك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۷:۱۰ توسط:عيدي موضوع: نظرات (0)

ظاهر مناسب

چهار پنج سال پيش بود  خريد سايت آماده   كه اكثر يوزرها اهل ايران وقت خويش را با مرور كردن بي انگيزه و يا اين كه چت كردن در وب سپري مي‌كردند، دليلش هم اين بود كه آنان در مرحله شناخت بودند و با اين مرورها احساس فضولي خويش را سيراب مي ‌كردند.البته ديگر آن مجال سپري گرديده‌است. همين كه شما الان اين متن را ميخوانيد، دليلي بر اين ادعاست. شما جزء آن مجموعه از كاوشگران اهل ايران مي‌باشيد كه وب را وسيله‌ اي بسيار بهتر براي ارتقا داده ها خويش يافته ‌ايد. ايجاست كه بايستي اعتراف كرد تا حدودي به ابهت وب پي برده ايد. هدفمند شدن مرور صفحه هاي در وب، زنگ خطري براي آن هايي ميباشد كه سواي شناخت با نياز يوزرها مبادرت به فعال‌ساز‌ي وبسايت كرده اند. ولي سوالي برايمان مطرح شد كه يك تارنما برنده چه سايتي ميباشد ؟ يك وب سايت چيره ، سايتي ميباشد كه ساخت و ساز كننده آن در بالا به نياز يوزرها مستلزم تامل نمايد و طوري نرم افزار ‌ريزي نمايد كه وسيله رفع نياز آنها را ساخت كرده و در آخر آن‌ها را تشويق به بازديد دوباره از تارنما نمايد.
هم اكنون به خصوصيت هاي يك وبسايت پيروز مي‌پردازيم :
۱.وبسايت بايستي در مسافت هنگامي معلوم بروزرساني گردد ، در غير اين شكل مشتريان خويش را از دست خواهد بخشيد.

۲.توجيه كردن يك عمل به هيچ وجه ايده نيكي براي فعال سازي يك سايت وجود ندارد.

۳.نشان يا اين كه لوگوي وبسايت بايستي القاء‌كننده مقصود وب سايت و مفهوم‌دار و چنان مدل شمرده نشود؛ كه به مكان يك لوازم‌بازي ، وسيله سرگرمي نوپا‌هايي شوند كه مزاحم شغل مامانشان مي‌باشند .

۴.ظواهر سايت و چشم انداز آن چنان بايستي خوشگل پباده سازي گرديده باشد كه شم نيكي به استفاده كننده بدهد. درباره‌ي معنا پنجره انديشه كرده‌ايد؟ حقيقتاً به كارگيري از اين كلمه و واژه به مكان اسم سيستم دليل، نماد از خلاقيت بالا و اقتدار بازاريابان كمپاني مايكروسافت داراست. ما جلوي پنجره چشم انداز ها را به تماشا مي‌نشينيم، پنجره اطراف خارج را غربال كرده و شايسته ترين عنصر جان دار در آن (نوروفروغ) را به باطن شيوه مي‌دهد. پنجره شايسته ترين مدخل ورودي براي هواي نو به اطراف ما ميباشد. اكنون كه به عمق مضمون‌ پنجره پي برده‌ايم، خودتان چندين وب سايت را مرور فرمائيد و مشاهده كنيد آن‌ها بها قرار به دست آوردن در فريم پنجره را دارا هستند؟ زماني هوا بدون‌نور ميشود، پرده‌اي جلوي پنجره مي ‌كشيم .تماشاي يك چشم انداز به هم ريخته مثل ترافيك از پنجره! آري صحت دارد؛ به ما حس نيكي نمي‌دهد پس تارنما خويش را نبايد زياد از حد نا مرتب نماييد. هواي جديد چيزي ميباشد كه در مواقع ضروري ميباشد و به آن احتياجي شديد داريم، پس تارنما بايستي شم طراوت را نيز به تماشاچي بدهد.


برچسب: خريد سايت آماده،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۲:۵۹ توسط:عيدي موضوع: نظرات (0)

راه تشخيص سايت استاتيك از دايناميك چيست ؟

در وضعيت كلي وبسايت هاي استاتيك اينترنت سايتي هايي مي باشند خريد سايت آماده   كه براي بيزنس خاصي منبع درآمد نيستند و فقط جنبه آگهي دارا هستند . به عنوان مثال يك شيت بي آلايش پباده سازي ميگردد و در درون آن لوگو كمپاني ، مختصري از شرح و شماره هاي تماس قرار داده مي‌شود تا يوزرها با مراجعه به نشاني وبسايت از داده ها اول به كار گيري نمايند .

مزايا و معايب وبسايت استاتيك چه چيزي است ؟
دو خصوصيت اصلي در طراحي سايت ها به صورت استاتيك ، سرعت و امنيت ميباشد . به ين استدلال كه وبسايت هاي استاتيك تنها از HTML و CSS تشكيل ميگردند در فيض وسعت پروژه ما بسيار نادر و سرعت لود سايت هم بسيار فراتر ميباشد . ضمن اينكه زيرا سيستم رئيس محتوا و كدهاي سمت سرور وجود ندارند و پردازشي هم شكل نخواهد گرفت ، از اين جهت دست نفوذگرها هم بسيار بسته خيس ميباشد . همينطور درصورت ساخت‌و‌ساز هرگونه انواع در تارنما ، بازگرداني ورژن حامي بسيار ريلكس خيس ميباشد و صرفا يك سري دقيقه طول خواهد كشيد .

معايب وبسايت هاي استاتيك ، محدوديت ارائه سرويس ها ، و دشوار بودن بروز رساني داده ها درون آن است .

همينطور شما عزيزان ميتوانيد جهت پباده سازي اشكال تارنما استاتيك و دايناميك با ما راجع به باشيد
وبسايت هاي استاتيك (شيت اينترنت ايستا) به وبسايت هايي گفته ميگردد كه معمولا به وسيله HTML كدنويسي مي گردند. در‌اين وبسايت ها قابليت و امكان اتصال به مقر داده و ساخت‌و‌ساز تغيير تحول محتوا و يا اين كه بازنويسي وب سايت به طور آنلاين قابليت پذير وجود ندارد، در سود بروز رساني اين تارنما ها مستلزم علم ساخت سايت ميباشد. فرض نمائيد شما مديريت يك وبسايت خبري ميباشيد و ميخواهيد روزمره يك سري خبر را در وبسايت خويش قرار دهيد، در حالتي كه كه تارنما شما استاتيك باشد، براي ساخت‌و‌ساز هر خبر مي بايست از هر كه به علم ساخت وب سايت مسلط ميباشد امداد بخواهيد و خويش قدرتمند به تغيير‌و تحول صفحه هاي و مدير تارنما خويش نمي باشيد. معمولا عده اي از وبسايت هاي استاتيك به كارگيري مي نمايند كه احتياجي به تغيير‌و تحول محتواي تارنما خويش ندارند و داده ها وب سايت آنها در زمان مجال تغيير‌و تحول چنداني نمي نمايد. از جمله وب سايت فردي يك هنرمند كه در آن بيوگرافي خويش را قرار داده ميباشد.

اگرچه پباده سازي و پياده سازي سايتهاي استاتيك ارزان ميباشد، ولي مخارج بروز رساني اين سيرتكامل تارنما ها بالا ميباشد به دليل آنكه كوچك ترين تغيير تحول مي بايست بوسيله طراح اينترنت صورت بپذيرد.

كلاً به جهت زمانبر و پرهزينه بودن انجام تغييرات در وبسايت استاتيك و عدم وجود تجهيزات مديريتي، استعمال از اين سيرتكامل وب سايت ها براي سازمان ها و كمپاني هايي كه ميخواهند به صورت دائمي داده ها باطن تارنما خويش را تغيير تحول بدهند، آيتم قابل قبولي وجود ندارد.

تارنما دايناميك چه مي باشد؟
به وبسايت هايي دايناميك (پويا ) گفته مي گردد كه دارنده پنل مدير محتوا مي‌باشند و مديريت وبسايت قادر است فارغ از داشتن علم طراحي وب سايت به راحتي محتويات هر ورقه از وب سايت خويش را بازنويسي يا اين كه بروز رساني كند. به عنوان مثال در تارنما خويش نسبت به يك مورد رأي گيري داشته باشد، خبر درج كند، و... در يك وبسايت دايناميك در اختيار گرفتن مجموع قسمت هاي تارنما مثل ساخت و يا اين كه حذف يك شيت، بازنويسي محتويات هرصفحه و... برعهده رئيس تارنما ميباشد. اين سيرتكامل تارنما ها مطابق با نياز مخاطب و ميزان دارايي وي ساخته مي گردند و انعطاف پذير مي باشند. امروزه بيش خيس وب سايت ها به طور دايناميك پباده سازي مي‌شوند مثل وب سايت هاي خبري، شبكه هاي مردمي و...


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۸:۲۲ توسط:عيدي موضوع: نظرات (0)

15 مزايا و معايب وردپرس در طراحي سايت كه بايد بدانيد

از در بين وبسايت هاي پباده سازي گرديده  خريد سايت آماده  با وردپرس يا اين كه نرم‌افزار نويسي، asp از احراز نام‌و‌نشان و خصوصيت هاي امنيتي ويندوز به كار گيري مي نمايد و تماماً در قبال نفوذ هكرها، ويروس ها و هجوم ها سايبري در امان ميباشد.

 

عمليات بروزرساني
بعداز فعال سازي تارنما منحصربه‌فرد يا اين كه وردپرس، مسائل فني ديگري نيز وجود دارااست كه بايستي به آنان رسيدگي گردد.

يكي‌از اين مسائل، جاري ساختن بروزرساني هاي منتشر گرديده براي سايت ميباشد.

خير و خوبي سايت هاي اپليكيشن نويسي asp اين ميباشد كه پس از اتمام مراحل ساخت سايت و راه‌اندازي آن، ديگر نيازي به اعمال بروزرساني هاي مكرر نداريد. اين چنانچه ميباشد كه در سايت هاي پباده سازي گرديده با سي ام اس وردپرس بايد به صورت مداوم، پلاگين ها، پوسته و ورژن وردپرس آن را بروزرساني كرد تا باگ ها و خطاهاي جانور در ورژن كهن آنان رفع و از نفوذ هكرها به تارنما دوري خواهد شد. گاهاً پيش ميايد كه تعداد اين بروزرساني ها بسيار زياد ميشود و وقت و وسعت وب شما‌را مي‌گيرد.

به اين ترتيب تعيين صحيح ميان cms وردپرس يا اين كه منحصر به فرد ميتواند ياري كننده باشد.

هزينه طراحي وب
يكي‌از ديگر از عواملي كه در طراحي سايت با وردپرس يا اين كه سيستم منحصر داراي اهميت ميباشد، هزينه پباده سازي، پياده سازي و اجراي وبسايت ميباشد.

در Cms منحصر هزينه طراحي وب به جهت مسائل كدنويسي و پباده سازي رابط كاربري و تجربه كاربري از شالوده و به طور صفر تا صد مطابق با لحاظ و ذوق و سليقه مشتري، بسيار فراتر از هزينه طراحي سايت با سي ام اس وردپرس ميباشد.

مبرهن ميباشد با اعتنا به مزاياي پباده سازي منحصر به فرد مثلا وسعت تحت پوسته وبسايت، سرعت لود بالا، امنيت وبسايت، امكان سفارشي سازي و ... هزينه آن به مراتب فراتر باشد.

علاوه بر مخارج طراحي سايت، هزينه تهيه و تنظيم هاست متناسب با نوع پباده سازي وردپرس يا اين كه مخصوص، براي آپلود و بار گذاري محتويات وبسايت در هاست نيز وجود دارااست. در سي ام اس وردپرس به جهت به كار گيري از كدنويسي php و خزانه اطلاعاتي MySQL از سرور لينوكس كه بها قابل قبولي داراست استعمال ميگردد. ولي براي وبسايت هاي asp كه از گويش هاي اپ نويسي C#، F# و Visual Basic و خزانه اطلاعاتي SQL Server پشتيباني مي نمايد در قبلي اينگونه نبود و بايستي براي آپلود وبسايت از هاست ويندوز كه گران خيس بود استعمال مي‌شد.


برچسب: خريد سايت آماده،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۲:۳۶ توسط:عيدي موضوع: نظرات (0)

معرفي بهترين فروشگاه سازهاي رايگان

البته برهان اين محبوبيت  خريد سايت آماده  چه مي باشد؟ پلاگين Rank Math اكثري از امكان هاي ورژن تجاري پلاگين هاي seo را به طور بدون پول ارائه مي نمايد، اين پلاگين حتي امكان اتصال به سرچ كنسول را نيز آماده نموده است كه در‌اين‌صورت شما به آساني ميتوانيد همه داده ها مايحتاج سرچ كنسول را در داشبورد وردپرس مشاهده فرمائيد.
از ساير امكان هاي اين پلاگين كار كشته مي شود به توصيه لغات كليدي مطلوب، و اكران خطاهاي احتمالي وب سايت شما در گوگل اشاره نمود علاوه بر اين اين پلاگين دارنده خصوصيت هايي زيرا مفاد ذيل ميباشد:

تشكيل داد و رئيس نقشه وبسايت
Rich Snippets
سفارش هاي لينك و پيوند داخلي
مانيتورينگ لينك و پيوند هاي 404
قابليت و امكان جابجايي لينك ( Redirect )
seo تصاوير و محتوا
و…
پلاگين Rank Math مسلما يكي‌از شايسته ترين پلاگين هاي seo وردپرس ميباشد كه نسبتاً همه خصوصيت هاي مايحتاج را در مشت يك وبمستر قرار ميدهد
فزونه All in One سئو Pack
All in One سئو Pack نيز يك كدام از شايسته ترين پلاگين هاي بهينه سازي وردپرس ميباشد، اين پلاگين دارنده بيش 2 ميليون نصب فعال در وردپرس بوده و يكي‌از عارضه ها محبوبيت اين پلاگين رابط كاربري بي آلايش و كاربردي آن براي مبتديان ميباشد.
خصوصيت هاي اساسي اين پلاگين بدون پول ميباشد به همين ادله نيز بين شايسته ترين پلاگين هاي بهينه سازي قرار گرفته ميباشد در واقع اين پلاگين از نگاه همت شباهت متعددي به پلاگين يواست دارااست، همينطور ورژن تجاري اين پلاگين دارنده قابليت و امكان هاي بيشتري ميباشد كه در شكل نياز مي‌توانيد از ورژن تجاري آن به كارگيري نماييد.
وردپرس دارنده هزاران پلاگين ميباشد و صدها پلاگين بهينه سازي وردپرس وجود دارااست كه ما در‌اين نوشته‌علمي شايسته ترين پلاگين هاي اين تيم بندي را به شما معرفي كرديم، مسلما به‌اين مسئله دقت داشته باشيد كه استعمال از پلاگين هاي seo به تنهايي كفاف نميدهد.

شما براي بهبود سكو seo وردپرس مسلما مي بايست با مبحث نخستين بهينه سازي و تكنيك هاي درست شناخت داشته باشيد، كه در مقاله ها نام برده در اولِ نوشته‌ي‌علمي بدين مفاد اشاره گرديده‌است.

بين پلاگين هاي مذكور نيز پلاگين Rank Math دارنده امكان هاي بيشتري در ورژن بدون پول خويش نسبت به رقبا بوده، در واقع امكان هاي بدون پول اين پلاگين با ورژن هاي تجاري بقيه پلاگين ها رقابت مي نمايد!


برچسب: خريد سايت آماده،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۳:۳۲ توسط:عيدي موضوع: نظرات (0)

آموزش قدم به قدم نحوه راه اندازي سايت

واژه بهينه سازي  خريد سايت آماده  يا اين كه به عبارتي Search engine optimization ممكن ميباشد براي اكثر ما كه نو ميخواهيم تجارت اينترنتي را استارت كنيم غير قابل لمس ميباشد و اساسا به واسطه وجود برخي اشخاص فرصت طلب در‌اين حوزه، فهم نادرستي از آن برايمان تمجيد گرديده است و اين زمينه از سوي اين اشخاص مطرح ميگردد كه پولي را پرداخت نمائيد تا وب سايت شما سريعا به كاغذ نخستين گوگل منتقل خواهد شد.

اين اشخاص با به اصطلاح BLACK سئو وبسايت شما و تقلب در كد هاي وبسايت و بك لينك و پيوند ها در برهه زماني هاي وقتي كوتاه برهه زماني، سايت شمارا در ابتدا سايت هاي گوگل قرار مي‌دهند؛ البته نكته اينجاست كه بعداز بازه زماني 3 ماه، ربات هاي گوگل، اين زمينه را متوجه ميگردند و دامنه شمارا به دهها كاغذ گذشته ارسال مي نمايند و به اصطلاح، شما پنالتي مي خوريد. (اين شيوه، تماما نادرست ميباشد).

پروسه seo دربرگيرنده 2 نصيب اساسي ميباشد :

On page سئو: تصحيح كدهاي داخلي سايت و همگي روند
فرايند
پروسه
مراحل
روند
فرآيند
ها و اصلاحات مفيدي كه شما در باطن تارنما خويش اعمال مي دهيد.

Off page سئو: بك لينك و پيوند و لينك و پيوند سازي ( شما ميتوانيد با به كار گيري از محتواي مطلوب در فضاي اينترنت مانند صفحه ها مرجع، شبكه هاي عمومي و لينك و پيوند كردن به تارنما خويش اعمال دهيد) .

يك سئوي مطلوب قادر است مزاياي خير را براي وبسايت شما به ياروهمدم داشته باشد؛ مثلا: ارتقاء ترافيك تارنما، تسريع در آگهي، ساخت‌و‌ساز پيوند هاي بيشتر به وب سايت، جذب بازديد كننده بيشتر از سراسر عالم، سرعت در تكثير مطالب تارنما شما در فضاي وب و در دسترس بودن نظرها يوزرها و مخاطبان شما

يك نرم افزار داراي انسجام را براي ساخت محتوا در حيث داشته باشيد، هفته اي ۴ توشه و يا اين كه بيشتر(روز‌نگار محتوا)

عبارات كليدي خويش را در محتوا تركيب فرمائيد و seo عنا وين، موضوعات ورقه،URL ها و توصيفات متا را ايفا دهيد.

از ابزار هاي مطلوب مانند google analytic وyoast براي نظارت تارنما خويش به كار گيري نماييد.

به متن‌ها يا اين كه صفحه هاي نا مربوط به قضيه، پيوند ندهيد.

نوشته‌ي‌علمي نويسان ماهر را جذب گروه خويش نماييد تا محتواي نو براي شما بنويسند. اين شغل ميتواند به صورت برون سپاري و يا اين كه استخدامي باشد.

گوگل به تارنما هاي مرجع اهميت اكثري مي‌دهد. پس تبديل شدن شما به يك مارك در موضوع كارتان مي‌تواند محبوبيت تارنما شمارا به همدم داشته باشد.


برچسب: خريد سايت آماده،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۵:۳۹ توسط:عيدي موضوع: نظرات (0)