بهترین مرجع برای بررسی نکات در خصوص خرید سایت آماده بهترین مرجع برای بررسی نکات در خصوص خرید سایت آماده .

بهترین مرجع برای بررسی نکات در خصوص خرید سایت آماده

شستن قالیچه در ماشین لباسشویی

به جهت کاربرد زیاد قالی کوچک‌ها  قالیشویی معتبر در مشهد  در منازل، شستشو و نظافت آن ها بسیار اصلی میباشد. به خصوص در‌حالتی که از آنان تحت عنوان پادری به کار گیری فرمایید، قطعا به نظافت بیشتری نیاز داراست.

گرد و غباری که در جلوی درب ورودی منزل وجود داراست بیشتر از فضاهای دیگر میباشد. ولی به شما پیشنهاد می کنیم برای پادری‌ها از قالی‌کوچک‌هایی با رنگ تیره‌خیس به کار گیری فرمایید.

به برچسب روی قالی‌کوچک اعتنا فرمایید: قبل از آغاز عملیات شستن قالی کوچک در آغاز برچسب مراقبتی که پشت آن چسبانده گردیده‌است را مطالعه نمایید. در‌این برچسب داده ها مفیدی برای شستن قالی‌کوچک در اختیارتان قرار گرفته تا آن را به راحتی و فارغ از ساخت‌و‌ساز دردسر بشویید. گهگاه نوشته روی برچسب به شما می گوید که صرفا نظافت کم آب می بایست شکل گیرد، در‌این‌صورت‌ از پرتاب کردن آن به درون ماشین لباسشویی خودداری کنید. البته در صورتیکه که قابل شستشو در ماشین لباسشویی میباشد، می توانید به فعالیت خویش ادامه دهید.
قالی کوچک را به نیکی جنبش دهید و جارو بکشید: در آغاز روی فرش را جاروبرقی بکشید تا گرد و غبار آن حذف خواهد شد. خوب میباشد برای از در میان بردن غبار باطن تار و پود فرش آن را از جایی معلق فرمایید و با چوب سفت به پشت فرش بزنید. چنانچه قالی‌کوچک کوچک میباشد می توانید فقط آن را حرکت دهید. بدین شکل که انتهای قالی‌کوچک را گرفته و به یک شی همانند نرده یا این که دیوار بکوبید. متوجه می شوید که گرد و غبارهایی متعددی از داخل بافت فرش به زمین می‌ریزد.این فعالیت سبب ساز می شود گرد و غبار و مو حیوان‌ها خانگی که در تار و پود فرش رفته میباشد وارد ماشین لباسشویی شما نشود.
لکه‌گیری فرمایید: در صورتی‌که که لکه‌های پررنگی روی قالی‌کوچک میباشد، عالی میباشد در آغاز آن را با مقداری مایع شوینده پاک نمائید. به‌این شکل که مایع لباسشویی را روی لکه بریزید و آهسته با یک ابر آن را بمالید. می توانید از یک مسواک هم برای این شغل به کار گیری نمایید.
ایفا مراحل شستشو: پس از تزکیه لکه‌های حاذق قالی کوچک را در ماشین لباسشویی قرار دهید. اما اصلی میباشد که وزن قالی‌کوچک با گنجایش ماشین لباسشویی شما متناسب باشد. در شرایطی‌که که وزن مقداری داشته باشد میتوانید دو یا این که سه قالی کوچک را با هم باطن ماشین لباسشویی بیندازید.
کم آب کردن قالی کوچک: کم آب کردن قالی‌کوچک میتوانید آن را روی طناب رختشویی، چنگگ جالباسی یا این که نره قرار دهید. خوب میباشد قالی کوچک در تماس نور و روشنایی بدون واسطه خورشید قرار نگیرد تا رنگ‌هایی که اخیرا شسته گردیده‌اند، کمرنگ نشوند. سفارش میشود که قالی کوچک را در کم آب‌کن نیندازید، چراکه گرما آن را کوچک و چروک می‌نماید و به پشتی آن زخم میزند. برای از میان بردن چروک‌های ما‌نده از اتو به کار گیری فرمایید یا این که آن را در کم آب کن روی چرخه بی آبی ذیل قرار دهید.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۶:۱۷ توسط:عیدی موضوع: نظرات (0)