بهترين مرجع براي بررسي نكات در خصوص خريد سايت آماده بهترين مرجع براي بررسي نكات در خصوص خريد سايت آماده .

بهترين مرجع براي بررسي نكات در خصوص خريد سايت آماده

چرا نقشه سايت در سئو اهميت دارد؟

اين مرحله انتها از حيث فني از روي اراده ميباشد  خريد سايت آماده در شرايطي‌كه يك نقشه تارنما توليد فرمائيد و آن را در وب سايت خويش لود نمائيد ، در غايت Googlebot آن را پيدا مي نمايد. با اين هم اكنون ، شما ميتوانيد فرآيند شغل را سرعت داد ، و از ربات بخواهيد كه زودتر به‌اين داده ها نو نگاه نمايد. براي اعمال اين عمل، بايستي نقشه وب سايت خويش را به كنسول جستجوي Google اضافه فرماييد.

اين داشبورد ميباشد كه يك سري ابزار اثر گذار براي مدير وبسايت شما ارائه ميدهد. به طور كاملً بدون‌پول ميباشد و فقط آنچه شما نياز داريد يك اكانت Google ميباشد. چنانچه پيش از اينً از كنسول كاوش استعمال نكرده ايد ، نخست مي بايست وب سايت خويش را تحت عنوان يك خصوصيت نو اضافه نمائيد. آنگاه ، وب سايت خويش را از برگه مهم كنسول كاوش گزينش فرماييد دكمه Add / Test نقشه وبسايت را تعيين نمائيد ، URL را كه نقشه وبسايت شما در آن جاي‌دارد وارد فرمائيد و ارسال را وارد نمائيد.

بعد از آن ، در صورتيكه كاغذ را نو كرديد ، نقشه وب سايت تازه خويش را مذكور ميباشد؛ Google از نقشه نو شما آگاه ميشود و بايستي به زودي آن را تحقيق كند. در همين حالا، شما ممكن ميباشد بخواهيد ساير مواقعي را كه كنسول كاوش ارائه نموده است كشف نماييد. مثلا، مي‌توانيد ملاحظه كنيد Googlebot هنگام خزيدن وب سايت خويش پايين Error Crawl با هرگونه خطايي روبرو مي‌گردد، و جزئيات شغل خويش را زير Crawl Stats مشاهده مي‌كنيد.

عده بندي در امر وب سايت مپ

seo كارآمد تنهاً استعمال از لغات كليدي در وبسايت شما‌را مشمول نمي‌شود، براي توفيق در بهينه سازي همينطور به همه اطلاعاتي كه موتور هاي كاوش براي ادراك عالي محتواي شما نياز دارا هستند تا در چنگ موتورهاي كاوش مانند Google قرار گيرد را در بر مي‌گيرد. توليد نقشه تارنما يكي بي آلايش ترين و شايسته ترين راهها براي ايفا اين عمل ميباشد. ليست هاي وبسايت مپ صفحه ها به خزنده هاي موتور كاوش ميدهد هر آنچه را كه مي بايست راجع به صفحه ها و ساختار تارنما شما بدانند.

همان گونه كه مشاهده كرديم، مي‌توانيد به راحتي نقشه وب سايت را با به كار گيري از ژنراتور آنلاين بسازيد. آن گاه به آساني مي بايست آن را در تارنما خويش لود كرده و آن را در كنسول جستجوي Google اضافه فرماييد تا فرآيند خزيدن سريع خواهد شد.

وجود وب سايت مپ براي ياري به خزنده ها اهمبت داراست، براي تارنما هاي تبارك و كوچك گوناگون ميباشد كه همگي صفحه ها و مقاله‌ها و url هايي از قبيل تيم بندي هاي تارنما و برچسب و صفحه هاي وابسته به تاليف كننده ها و … را بخواهيم در وب سايت مپ در اختيار بگذاريم، نكته ديگر اين ميباشد كه در‌صورتي‌كه به طور دستي sitemap.xml را ساخت مي‌كنيد از تگ هاي كاربردي نيز غافل نشويم.


برچسب: خريد سايت آماده،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۳:۱۴ توسط:عيدي موضوع: نظرات (0)

22 قدم مهم براي افزايش امنيت وردپرس

اما تصور نكنيد اينكه مدام ديده تان  خريد سايت آماده  به رايانه يا اين كه لپ تاپ باشد كافي ميباشد. در واقع دسترسي به خويش رايانه فيزيكي تنها يكي راهكارهايي ميباشد كه يك هكر به كمكش وب سايت تان را هك ميكند. راه‌حل ديگر؟ دسترسي از روش نرم‌افزار ها!
كافي ميباشد يك نرم‌افزار ناامن را از سطح اينترنت دانلود نمائيد،
از روش يك كانال وايفاي ناامن وارد وب گرديد،
يك پوشه ناامن را از روش موبايل يا اين كه فلاش مموري وارد رايانه نمائيد،
و…
سفارش مي‌كنم براي خودداري از اينگونه چيزهايي، در بالا اخلاق و رفتار امني را در پيش بگيريد. اين يعني براي دانلود اپليكيشن و نرم‌افزار وارد هر سايتي نشويد، به هر وايفاي رايگاني متصل نشويد و… . علاوه بر اين پر‌نور كردن فايروال رايانه و همچنين نصب يك آنتي ويروس قادر، در‌اين مسير امداد متعددي به شما ميكند.

راستش اينجانب به هيچ عنوان بشر بدبيني نيستم. حتي همين هم اكنون هم همگي نويسندگان وبسايت فرين آكادمي به تارنما دسترسي بي نقص دارا هستند. البته خب با دقت به تجربه اي كه يكسري سال پيش داشتم، توصيه مي‌كنم در‌صورتي‌كه نيروهاي تان را به خير نميشناسيد، در دادن دسترسي وب سايت به آنان مقداري سختگير باشيد:

تعدادي سال پيش پروژه سئويي را در فرين آكادمي قبول كرديم، پس از مدتي متوجه شديم seo وب سايت دائما در گير خلل مي شود. يك روز يك ورقه به 404 تبديل مي‌شد و روز ديگر تعداد لغات محتواي كاغذ ديگري كاهش پيدا مي‌كرد. اين حال و روز تعدادي روزي ادامه داشت تا اينكه يك روز به كمپاني متبوع رفتم و از رئيس خواستم به همگي اعلام نمايد كه از فردا يك پلاگين تحليل كردار نيروها در وب سايت روي آن نصب مي‌گردد. نكته جذاب اينجا بود كه يك كدام از نيروها از روز آن‌گاه ديگر به كمپاني نيامد و اتفاقا بعد ديگر ايراد جديدي هم براي وب سايت به وجود نيامد!

با دقت به‌اين تجربه، توصيه مي كنم تا مكان ممكن در دادن دسترسي بدون نقص به نويسندگان وب سايت و ساير اعضاي آن سختگير باشيد و به هر كسي سطحي از دسترسي را بدهيد كه به آن نياز داراست و خير بيشتر.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۱:۰۱ توسط:عيدي موضوع: نظرات (0)

اپليكيشن وب ويو (web view) چيست؟

همچنين مغازه نو احداث گرديده  خريد سايت آماده  براي فعال‌سازي يك وبسايت كه هم هزينه كمتري داشته باشد و به طور همزمان معدود تري را بخواهد صرف نمايد؛ خوب ميباشد تارنما خويش را در پوسته يك نرم افزار موبايلي به مخاطب ارائه دهد.
نكته: به كارگيري از اين نرم‌افزار موبايلي تحت عنوان اكران دادن يك وبسايت بدون نقص راهكار استانداردي نيست و هنگامي كه آيتم اي در پيش رو نداريد از اين نحوه به كار گيري نمائيد. در اين‌حالت مي بايست ساخت وب سايت و سايت به طور واكنشگرا (با صرفه اكران دادن صفحه هاي) باشد.
نرم افزار نيتو (Native) چه چيزي است؟
نرم افزار native يا اين كه ساكن قابل انعطاف افزاري ميباشد كه با سيستم استدلال ساخته مي گردد. اين نرم افزار از سال ۲۰۰۸ ميلادي تا كنون گسترش داده مي گردد كه در پباده سازي و بسط نرم افزار هاي اندرويد با به كار گيري از لهجه اپليكيشن نويسي جاوا ميباشد
مي باشد
است
ميباشد
كه sdk آن بوسيله گوگل پشتيباني مي‌شود. نرم افزار Native براي يك
پلتفرم (از قبيل اينستاگرام، اسنپ، تپ سي و …) خاصي پباده سازي ميگردد. دو پلتفرم IOS و اندرويد موبايلي از ساير موردها بسيار دوستداشتني خيس و پركاربرد خيس مي باشند. سرعت و بازدهي بسيار بالاي اپليكيشن يك كدام از مهمترين خصوصيت هاي native ميباشد.

در هنگام تايپ كردن اين نرم افزار، كدهاي آن با لهجه منحصر سيستم برهان، كامپاين (ديدن سود ي فعاليت) مي گردند كه همين فرمان سبب سرعت، ارتقاء و بهبود در همت نرم افزار مي‌گردد. به جهت دسترسي بدون واسطه به حالت هاي خاطر و hardware ميباشد كه افكتهاي كارتن، به كار گيري از multi touch و فعاليت كردن ريلكس و سرازير بخش هاي گوناگون نرم افزار و … به راحتي جاري ساختن مي پذيرد و از مزاياي اين نرم‌افزار به حساب آورده مي شود. براي پباده سازي نرم افزار native به جهت يكي‌از بودن الگوريتم و منطق آن نياز به كدنويسي دوباره براي هر پلتفرم و SDK و APIهاي منحصر هركدام داراست كه هم هزينه ي آن نسبت به بقيه شيوه ها بيشتر ميباشد و هم زمانبر خيس ميباشد.


برچسب: خريد سايت آماده،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۳:۱۴ توسط:عيدي موضوع: نظرات (0)

ساختار سايت خود را از قبل برنامه ريزي كنيد

در‌صورتي‌كه يك طراحي خريد سايت آماده نو جاري ساختن داده ايد و يك تارنما نو راه‌اندازي نموده ايد، ميتوانيد پيش از آن ساختار آن را طرح ريزي فرمائيد. در بخش اعظمي از مواقع اين مرحله به وسيله طراحان ناديده گرفته مي گردد. آنان رغبت دارا‌هستند سواي در حيث تصاحب كردن ساختار وبسايت، روي جنبه هاي بصري يك سايت تمركز نمايند. شايسته ترين راه و روش بريا وصال به‌اين دستور، به كار گيري از ساختارهاي ايده آل تحت عنوان راهنما و تهيه و تنظيم ان با اعتنا به نيازهاي شما ميباشد.
سايت شما مي بايست دارنده ساختار سلسله مراتبي باشد. نقطه كانوني ورقه مهم تارنما ميباشد و بعداز آن كل صفحه ها بر پايه ي نوع آنان به دسته هاي متعدد گروه بندي ميشوند. مثلا مقاله ها تارنما در بخش blog قرار مي‌گيرند.
سلسله مراتب شما نبايد بيش تر از 2 يا اين كه 3 سطح عمق داشته باشد. سلسله مراتب تارنما خويش را تا حد قابليت و امكان معمولي نگه داريد. آحاد صفحه هاي وبسايت شما مي بايست با كمتر از 3 كليك از ورقه اساسي قابل دسترس باشد.
در شرايطي‌كه از قبلي اينترنت سايتي داريد كه پيش از اين بوسيله گوگل شناسايي و ايندكس گرديده باشد و دارنده مرتبه ميباشد، ساختار وب سايت خويش را تغيير و تحول ندهيد، چون جايگاه هاي خويش را از دست خواهيد بخشيد. به‌دنبال به چاره اين زمينه خوا هيم پرداخت.
از مجموعه بندي ها (category) براي دسته بندي مقاله ها و توليدها داراي ارتباط استعمال نمائيد

شرايطي وجود داردكه بايستي هنگام ساخت مجموعه بندي براي توليدات و سرويس ها و يا اين كه بلاگ خويش آنان را رعايت كنيد.
اولي ضابطه اين ميباشد كه شما مي بايست مطالب متعدد وب سايت خويش را مجموعه بندي نمائيد. عارضه ها اين فرمان بي آلايش ميباشد:
جستن سهل مطالب بوسيله مخاطب و سريع خيس ايندكس شدن بوسيله موتورهاي جست و جو
عملكرد فرمائيد تعداد گروه بندي هاي خويش را در به عبارتي اندازه محافظت نمائيد. در‌صورتي‌كه يك گروه بندي دربرگيرنده توليدها و يا اين كه مقاله ها متعددي ميگردد، همت فرماييد آن را به دو يا اين كه سه مجموعه بندي تقسيم نماييد.
گروه بندي ها را در منوي وب سايت و برگه مهم قرار دهيد. اعتقادوباور نتايج نماييد كه تيم هاي مهم شما از منو اساسي قابل دسترس مي باشند و از كاغذ مهم به آنان پيوند شد‌ه‌است.
از گروه بندي ها براي ساخت‌و‌ساز رابطه محتوا استعمال فرماييد. مثلا يك داروخانه آنلاين آحاد مقاله‌ها در حوزه معالجه ريزش گيسو را در يك مجموعه بندي قرار دهد. اين عمل به گوگل براي فهم و شعور هر چه خوب قضيه تيم بندي ياري مي نمايد.


برچسب: خريد سايت آماده،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۷:۵۰ توسط:عيدي موضوع: نظرات (0)