بهترین مرجع برای بررسی نکات در خصوص خرید سایت آماده بهترین مرجع برای بررسی نکات در خصوص خرید سایت آماده .

بهترین مرجع برای بررسی نکات در خصوص خرید سایت آماده

15 مزایا و معایب وردپرس در طراحی سایت که باید بدانید

از در بین وبسایت های پباده سازی گردیده  خرید سایت آماده  با وردپرس یا این که نرم‌افزار نویسی، asp از احراز نام‌و‌نشان و خصوصیت های امنیتی ویندوز به کار گیری می نماید و تماماً در قبال نفوذ هکرها، ویروس ها و هجوم ها سایبری در امان میباشد.

 

عملیات بروزرسانی
بعداز فعال سازی تارنما منحصربه‌فرد یا این که وردپرس، مسائل فنی دیگری نیز وجود دارااست که بایستی به آنان رسیدگی گردد.

یکی‌از این مسائل، جاری ساختن بروزرسانی های منتشر گردیده برای سایت میباشد.

خیر و خوبی سایت های اپلیکیشن نویسی asp این میباشد که پس از اتمام مراحل ساخت سایت و راه‌اندازی آن، دیگر نیازی به اعمال بروزرسانی های مکرر ندارید. این چنانچه میباشد که در سایت های پباده سازی گردیده با سی ام اس وردپرس باید به صورت مداوم، پلاگین ها، پوسته و ورژن وردپرس آن را بروزرسانی کرد تا باگ ها و خطاهای جانور در ورژن کهن آنان رفع و از نفوذ هکرها به تارنما دوری خواهد شد. گاهاً پیش میاید که تعداد این بروزرسانی ها بسیار زیاد میشود و وقت و وسعت وب شما‌را می‌گیرد.

به این ترتیب تعیین صحیح میان cms وردپرس یا این که منحصر به فرد میتواند یاری کننده باشد.

هزینه طراحی وب
یکی‌از دیگر از عواملی که در طراحی سایت با وردپرس یا این که سیستم منحصر دارای اهمیت میباشد، هزینه پباده سازی، پیاده سازی و اجرای وبسایت میباشد.

در Cms منحصر هزینه طراحی وب به جهت مسائل کدنویسی و پباده سازی رابط کاربری و تجربه کاربری از شالوده و به طور صفر تا صد مطابق با لحاظ و ذوق و سلیقه مشتری، بسیار فراتر از هزینه طراحی سایت با سی ام اس وردپرس میباشد.

مبرهن میباشد با اعتنا به مزایای پباده سازی منحصر به فرد مثلا وسعت تحت پوسته وبسایت، سرعت لود بالا، امنیت وبسایت، امکان سفارشی سازی و ... هزینه آن به مراتب فراتر باشد.

علاوه بر مخارج طراحی سایت، هزینه تهیه و تنظیم هاست متناسب با نوع پباده سازی وردپرس یا این که مخصوص، برای آپلود و بار گذاری محتویات وبسایت در هاست نیز وجود دارااست. در سی ام اس وردپرس به جهت به کار گیری از کدنویسی php و خزانه اطلاعاتی MySQL از سرور لینوکس که بها قابل قبولی داراست استعمال میگردد. ولی برای وبسایت های asp که از گویش های اپ نویسی C#، F# و Visual Basic و خزانه اطلاعاتی SQL Server پشتیبانی می نماید در قبلی اینگونه نبود و بایستی برای آپلود وبسایت از هاست ویندوز که گران خیس بود استعمال می‌شد.


برچسب: خرید سایت آماده،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۲:۳۶ توسط:عیدی موضوع: نظرات (0)