بهترین مرجع برای بررسی نکات در خصوص خرید سایت آماده بهترین مرجع برای بررسی نکات در خصوص خرید سایت آماده .

بهترین مرجع برای بررسی نکات در خصوص خرید سایت آماده

عوامل موثر در سرعت لود صفحه سایت

اصولا شاید افزونه مخرب تعریف و تمجید اشتباهی باشد  خرید سایت آماده  ولی بعضی افزونه‌ها با یک دیگر سازش ندارند. یا این که حتی بعضی ورژن‌های یک افزونه ممکن میباشد با افزونه دیگر تداخل داشته باشد. گفتیم که نصب زیاد افزونه‌ها روی وردپرس منجر میگردد که به دیتابیس تارنما‌ شما فشار بیاید. درحال حاضر ممکن میباشد که عمل از این هم بدتر خواهد شد. یعنی وب سایت شما یک دفعه به جهت تداخل تولید گردیده، سرعت لودش به شیوه چشمگیری کاهش یابد.

این افت سرعت، بدین برهان میباشد که دیتابیس وب سایت‌ شما می بایست پی در پی افزونه‌ها را بارگذاری نماید، بعد ممکن یک تداخل در‌این بار گذاری کردن میتواند یک سری ثانیه سرعت لود برگه را عقب بیاندارد. اولیه از همگی پیشنهاد میشود که از نصب زیاد افزونه بر روی وردپرس دوری کنید. دوم اینکه در حالتی‌که مشکلی را مشاهده کردید، پلاگین‌ها را فعال و غیر فعال فرمایید تا مشاهده کنید میتواند افزونه نقص‌‌ساز را پیدا نمایید یا این که نه.

یک سفارش دیگر در این باره میباشد که به طبع افزونه‌ها را از منبع دارای اعتبار تنظیم نمائید. دارای اعتبار ترین منبع به عبارتی مخزن وردپرس میباشد. جایی که میتوانید به طور بدون پول افزونه‌ها را دانلود فرمائید. ولی درصورتی که پلاگین‌های مبلغی را قصد دارید بر روی تارنما خویش استعمال نمائید، مایحتاج میباشد که مطلقا از مارکت‌های دارای اعتبار وردپرس، افزونه‌ها را خریداری فرمایید.

فشرده کردن کدهای CSS و JS
یکی مهم ترین فشرده ‌‌سازی‌هایی که می تواند به طور بدون واسطه بر روی سرعت بار گذاری تارنما شما تاثیر بگذارد، فشرده سازی کدهای CSS و JS وب سایت شما میباشد. با استعمال از افزونه‌های متعددی می توانید این فشرده سازی را ایفا دهید.

قبل از فشرده کردن، وب سایت خویش را با خدمت GT Metrix محاسبه نمائید. آنگاه با نصب پلاگینی مانند WP Rocket میتوانید پیکربندی مرتبط با فشرده‌ سازی را فعال فرمایید. فورا تارنما خویش را مجدد با به عبارتی خدمت آزمایش نمائید تا متوجه تفاوت در میان آن گردید.


برچسب: خرید سایت آماده،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۰:۱۵ توسط:عیدی موضوع: نظرات (0)