بهترین مرجع برای بررسی نکات در خصوص خرید سایت آماده بهترین مرجع برای بررسی نکات در خصوص خرید سایت آماده .

بهترین مرجع برای بررسی نکات در خصوص خرید سایت آماده

22 قدم مهم برای افزایش امنیت وردپرس

اما تصور نکنید اینکه مدام دیده تان  خرید سایت آماده  به رایانه یا این که لپ تاپ باشد کافی میباشد. در واقع دسترسی به خویش رایانه فیزیکی تنها یکی راهکارهایی میباشد که یک هکر به کمکش وب سایت تان را هک میکند. راه‌حل دیگر؟ دسترسی از روش نرم‌افزار ها!
کافی میباشد یک نرم‌افزار ناامن را از سطح اینترنت دانلود نمائید،
از روش یک کانال وایفای ناامن وارد وب گردید،
یک پوشه ناامن را از روش موبایل یا این که فلاش مموری وارد رایانه نمائید،
و…
سفارش می‌کنم برای خودداری از اینگونه چیزهایی، در بالا اخلاق و رفتار امنی را در پیش بگیرید. این یعنی برای دانلود اپلیکیشن و نرم‌افزار وارد هر سایتی نشوید، به هر وایفای رایگانی متصل نشوید و… . علاوه بر این پر‌نور کردن فایروال رایانه و همچنین نصب یک آنتی ویروس قادر، در‌این مسیر امداد متعددی به شما میکند.

راستش اینجانب به هیچ عنوان بشر بدبینی نیستم. حتی همین هم اکنون هم همگی نویسندگان وبسایت فرین آکادمی به تارنما دسترسی بی نقص دارا هستند. البته خب با دقت به تجربه ای که یکسری سال پیش داشتم، توصیه می‌کنم در‌صورتی‌که نیروهای تان را به خیر نمیشناسید، در دادن دسترسی وب سایت به آنان مقداری سختگیر باشید:

تعدادی سال پیش پروژه سئویی را در فرین آکادمی قبول کردیم، پس از مدتی متوجه شدیم seo وب سایت دائما در گیر خلل می شود. یک روز یک ورقه به 404 تبدیل می‌شد و روز دیگر تعداد لغات محتوای کاغذ دیگری کاهش پیدا می‌کرد. این حال و روز تعدادی روزی ادامه داشت تا اینکه یک روز به کمپانی متبوع رفتم و از رئیس خواستم به همگی اعلام نماید که از فردا یک پلاگین تحلیل کردار نیروها در وب سایت روی آن نصب می‌گردد. نکته جذاب اینجا بود که یک کدام از نیروها از روز آن‌گاه دیگر به کمپانی نیامد و اتفاقا بعد دیگر ایراد جدیدی هم برای وب سایت به وجود نیامد!

با دقت به‌این تجربه، توصیه می کنم تا مکان ممکن در دادن دسترسی بدون نقص به نویسندگان وب سایت و سایر اعضای آن سختگیر باشید و به هر کسی سطحی از دسترسی را بدهید که به آن نیاز داراست و خیر بیشتر.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۱:۰۱ توسط:عیدی موضوع: نظرات (0)