بهترین مرجع برای بررسی نکات در خصوص خرید سایت آماده بهترین مرجع برای بررسی نکات در خصوص خرید سایت آماده .

بهترین مرجع برای بررسی نکات در خصوص خرید سایت آماده

ساختار سایت خود را از قبل برنامه ریزی کنید

در‌صورتی‌که یک طراحی خرید سایت آماده نو جاری ساختن داده اید و یک تارنما نو راه‌اندازی نموده اید، میتوانید پیش از آن ساختار آن را طرح ریزی فرمائید. در بخش اعظمی از مواقع این مرحله به وسیله طراحان نادیده گرفته می گردد. آنان رغبت دارا‌هستند سوای در حیث تصاحب کردن ساختار وبسایت، روی جنبه های بصری یک سایت تمرکز نمایند. شایسته ترین راه و روش بریا وصال به‌این دستور، به کار گیری از ساختارهای ایده آل تحت عنوان راهنما و تهیه و تنظیم ان با اعتنا به نیازهای شما میباشد.
سایت شما می بایست دارنده ساختار سلسله مراتبی باشد. نقطه کانونی ورقه مهم تارنما میباشد و بعداز آن کل صفحه ها بر پایه ی نوع آنان به دسته های متعدد گروه بندی میشوند. مثلا مقاله ها تارنما در بخش blog قرار می‌گیرند.
سلسله مراتب شما نباید بیش تر از 2 یا این که 3 سطح عمق داشته باشد. سلسله مراتب تارنما خویش را تا حد قابلیت و امکان معمولی نگه دارید. آحاد صفحه های وبسایت شما می بایست با کمتر از 3 کلیک از ورقه اساسی قابل دسترس باشد.
در شرایطی‌که از قبلی اینترنت سایتی دارید که پیش از این بوسیله گوگل شناسایی و ایندکس گردیده باشد و دارنده مرتبه میباشد، ساختار وب سایت خویش را تغییر و تحول ندهید، چون جایگاه های خویش را از دست خواهید بخشید. به‌دنبال به چاره این زمینه خوا هیم پرداخت.
از مجموعه بندی ها (category) برای دسته بندی مقاله ها و تولیدها دارای ارتباط استعمال نمائید

شرایطی وجود داردکه بایستی هنگام ساخت مجموعه بندی برای تولیدات و سرویس ها و یا این که بلاگ خویش آنان را رعایت کنید.
اولی ضابطه این میباشد که شما می بایست مطالب متعدد وب سایت خویش را مجموعه بندی نمائید. عارضه ها این فرمان بی آلایش میباشد:
جستن سهل مطالب بوسیله مخاطب و سریع خیس ایندکس شدن بوسیله موتورهای جست و جو
عملکرد فرمائید تعداد گروه بندی های خویش را در به عبارتی اندازه محافظت نمائید. در‌صورتی‌که یک گروه بندی دربرگیرنده تولیدها و یا این که مقاله ها متعددی میگردد، همت فرمایید آن را به دو یا این که سه مجموعه بندی تقسیم نمایید.
گروه بندی ها را در منوی وب سایت و برگه مهم قرار دهید. اعتقادوباور نتایج نمایید که تیم های مهم شما از منو اساسی قابل دسترس می باشند و از کاغذ مهم به آنان پیوند شد‌ه‌است.
از گروه بندی ها برای ساخت‌و‌ساز رابطه محتوا استعمال فرمایید. مثلا یک داروخانه آنلاین آحاد مقاله‌ها در حوزه معالجه ریزش گیسو را در یک مجموعه بندی قرار دهد. این عمل به گوگل برای فهم و شعور هر چه خوب قضیه تیم بندی یاری می نماید.


برچسب: خرید سایت آماده،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۷:۵۰ توسط:عیدی موضوع: نظرات (0)