بهترین مرجع برای بررسی نکات در خصوص خرید سایت آماده بهترین مرجع برای بررسی نکات در خصوص خرید سایت آماده .

بهترین مرجع برای بررسی نکات در خصوص خرید سایت آماده

راه تشخیص سایت استاتیک از داینامیک چیست ؟

در وضعیت کلی وبسایت های استاتیک اینترنت سایتی هایی می باشند خرید سایت آماده   که برای بیزنس خاصی منبع درآمد نیستند و فقط جنبه آگهی دارا هستند . به عنوان مثال یک شیت بی آلایش پباده سازی میگردد و در درون آن لوگو کمپانی ، مختصری از شرح و شماره های تماس قرار داده می‌شود تا یوزرها با مراجعه به نشانی وبسایت از داده ها اول به کار گیری نمایند .

مزایا و معایب وبسایت استاتیک چه چیزی است ؟
دو خصوصیت اصلی در طراحی سایت ها به صورت استاتیک ، سرعت و امنیت میباشد . به ین استدلال که وبسایت های استاتیک تنها از HTML و CSS تشکیل میگردند در فیض وسعت پروژه ما بسیار نادر و سرعت لود سایت هم بسیار فراتر میباشد . ضمن اینکه زیرا سیستم رئیس محتوا و کدهای سمت سرور وجود ندارند و پردازشی هم شکل نخواهد گرفت ، از این جهت دست نفوذگرها هم بسیار بسته خیس میباشد . همینطور درصورت ساخت‌و‌ساز هرگونه انواع در تارنما ، بازگردانی ورژن حامی بسیار ریلکس خیس میباشد و صرفا یک سری دقیقه طول خواهد کشید .

معایب وبسایت های استاتیک ، محدودیت ارائه سرویس ها ، و دشوار بودن بروز رسانی داده ها درون آن است .

همینطور شما عزیزان میتوانید جهت پباده سازی اشکال تارنما استاتیک و داینامیک با ما راجع به باشید
وبسایت های استاتیک (شیت اینترنت ایستا) به وبسایت هایی گفته میگردد که معمولا به وسیله HTML کدنویسی می گردند. در‌این وبسایت ها قابلیت و امکان اتصال به مقر داده و ساخت‌و‌ساز تغییر تحول محتوا و یا این که بازنویسی وب سایت به طور آنلاین قابلیت پذیر وجود ندارد، در سود بروز رسانی این تارنما ها مستلزم علم ساخت سایت میباشد. فرض نمائید شما مدیریت یک وبسایت خبری میباشید و میخواهید روزمره یک سری خبر را در وبسایت خویش قرار دهید، در حالتی که که تارنما شما استاتیک باشد، برای ساخت‌و‌ساز هر خبر می بایست از هر که به علم ساخت وب سایت مسلط میباشد امداد بخواهید و خویش قدرتمند به تغییر‌و تحول صفحه های و مدیر تارنما خویش نمی باشید. معمولا عده ای از وبسایت های استاتیک به کارگیری می نمایند که احتیاجی به تغییر‌و تحول محتوای تارنما خویش ندارند و داده ها وب سایت آنها در زمان مجال تغییر‌و تحول چندانی نمی نماید. از جمله وب سایت فردی یک هنرمند که در آن بیوگرافی خویش را قرار داده میباشد.

اگرچه پباده سازی و پیاده سازی سایتهای استاتیک ارزان میباشد، ولی مخارج بروز رسانی این سیرتکامل تارنما ها بالا میباشد به دلیل آنکه کوچک ترین تغییر تحول می بایست بوسیله طراح اینترنت صورت بپذیرد.

کلاً به جهت زمانبر و پرهزینه بودن انجام تغییرات در وبسایت استاتیک و عدم وجود تجهیزات مدیریتی، استعمال از این سیرتکامل وب سایت ها برای سازمان ها و کمپانی هایی که میخواهند به صورت دائمی داده ها باطن تارنما خویش را تغییر تحول بدهند، آیتم قابل قبولی وجود ندارد.

تارنما داینامیک چه می باشد؟
به وبسایت هایی داینامیک (پویا ) گفته می گردد که دارنده پنل مدیر محتوا می‌باشند و مدیریت وبسایت قادر است فارغ از داشتن علم طراحی وب سایت به راحتی محتویات هر ورقه از وب سایت خویش را بازنویسی یا این که بروز رسانی کند. به عنوان مثال در تارنما خویش نسبت به یک مورد رأی گیری داشته باشد، خبر درج کند، و... در یک وبسایت داینامیک در اختیار گرفتن مجموع قسمت های تارنما مثل ساخت و یا این که حذف یک شیت، بازنویسی محتویات هرصفحه و... برعهده رئیس تارنما میباشد. این سیرتکامل تارنما ها مطابق با نیاز مخاطب و میزان دارایی وی ساخته می گردند و انعطاف پذیر می باشند. امروزه بیش خیس وب سایت ها به طور داینامیک پباده سازی می‌شوند مثل وب سایت های خبری، شبکه های مردمی و...


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۸:۲۲ توسط:عیدی موضوع: نظرات (0)